Nos, ha megvagy az Alapok átvizsgálásával nyilván már döntöttél. Vagy csatlakozol vagy nem (az előzőnek jobban örülnék ^^). Ha igen akkor azt az igényléssel teheted meg. Gímszarvasos játék, hát gímszarvast kell igényelni. Keress egy képet egy gímszarvasról (ha angolul keresel - red deer). De ne anime,manga stb. kép legyen hanem fotó egy élő szarvasról! Nyilván tudod, hogy a bikának agancsa van, a tehénnek nincs. A borjú pedig pettyes :D
Ha megvan a kép az Új szarvasba rakd be ezzel az adatlappal együtt:
Név: (szarvasod neve. figyelem! lehetőleg ne angol embernevek pl. Thomas, Sarah, Lisa legyenek és se nem Tixy,mucika,picur,böbe33 legyen! hanem valami kitalált, érdekes név pl. Rannoch, Spey, Braggle, Quaich stb... fantáziálj :)
Nem: fiú=bika lány=tehén/ünő kicsi=bikaborjú,tehénborjú
Kor: (ésszel!! Alapok -> A szarvasokról megtalálod benne, hogy meddig élnek általában stb...)
Tulajdonságok (általában belső, de külső is jöhet)
Rang: Őrszem/Katona (csak akkor ha szarvasod bika! Alapok-> A csorda,rangok, Őrszem kapitány csak akkor lehetsz, ha először sima őrszem vagy és utána vagy a vezér vagy a vezérhelyettes vagy egy másik kapitány előléptet)
Állapot: (pl. egészséges, erre meg erre a lábára sántít, ez meg ez az agancsa repedt,törött stb...)
Agancs: (pl. hatos = hat ágú. egyszerű, számold meg a képen szarvasod agancsának ágait! az egészen picikéket nem kell beleszámítani. ha tehened/borjad van ne írj ide semmit.)
Előtörténet: (szarvasod eddigi élete. szülei, hogyan született, hogyan nőtt fel stb.stb.stb. amit akarsz)
Képzettségek (ésszel! ha nem tetszik belejavítok! mindegyik maximum 5, de nem lehet több kettő 5ösnél! és úgy sem lehet, hogy kettő 5ös a többi meg 4es!)
Erő:
Taktika:
Figyelem:
Futás:
Védelmezés:
Állóképesség:
User: (regisztrált neved)
Fel tudsz jönni legalább 2 naponta? (ha igennel válaszolsz akkor gyere is fel legalább 2 naponta!!)
Kép:
Ha valamit nem értesz nézz be a Karakterekbe, ha ott sem találsz kérdésedre választ kérdezz nyugodtan a chatben!
A játék
A legtöbb szerepjátékban a cselekvés jele a *, de itt most nem kell használnod. Csak akkor ha beszél a szarvasod - jel, ha gondolatát írod le akkor ~ jel.
A játékban próbálj meg belebújni egy szarvas helyébe, próbálj meg úgy gondolkozni! Kérlek játszunk ésszerűen!
Pár szabály amit jó ha betartasz, főleg a harcoknál:
- Feltételes módban írj, lehet, hogy támadásod nem ér célba! (ha a másik nem védte ki a támadást Noruk belevágott agancsaival a másik vállába)
- E/3.-ben írj! Tehát nem Beleléptem a hűs vízbe, átgázoltam rajta hanem belelépett a hűs vízbe és átgázolt rajta!
- Csak akkor írj nagy betűkkel ha szarvasod kiabál! Mert a nagy betűk kiabálásnak számítanak.
- Ne írj csak egy mondatvégi jelet pl. csak egy ! csak egy ?
- Ha 1 hétig nem jössz és nem jelezted, hogy nem fogsz jönni karaktereid elvállalhatóak lesznek! Nem fogadok el semmiféle kifogást!
- Ha szarvasod elmegy az egyik helyről írd a reag végére: // folyt. köv. itt meg itt // Ha még nem tudod hova megy írd ezt: // Noruk el. //
- Reagod végére mindig tedd be szarvasod kisképét!
Kezdés
Minden szarvas úgy kezd, hogy már a csordában van. Van olyan borjú, akinek az anyjával történt valami ezért árva, de nem akarok kettőnél (mivel már 2 igényelve is lett ilyen árva borjú már egyet sem...) több ilyen borjút látni! Szóval vagy születnek borjak vagy igényelsz a borjúnak anyát/nővért vagy valami...
Figyelem! Snow Mountain, Zarite KM karaktere kérdezés nélkül bármelyik szarvast megölheti! Természetesen borjakra és egyedüli tehenekre jobban leselkedik a veszély, de ha egy bika gyenge stb. akkor megölheti őt is! Szóval semmi nyavajgás hanem védd magad! |